loading...
مطالب بروز
مهسا بازدید : 60 دوشنبه 09 خرداد 1401 نظرات (0)

آخ که چقدر این اشتباه را من در سایت‌هایی که بررسی می‌کنم می‌بینم. یادتان باشد هر صفحه از سایت صرفا باید برای یک عبارت کلیدی باشد. از اینکه برای هر عبارت کلیدی چند صفحه بسازید جدا خودداری کنید. شاید منظورم را درست متوجه نشده باشید، برای همین یک مثال می‌زنم تا موضوع سریع جمع شود: فرض کنید قرار است برای آموزش سئو یک برگه ایجاد کنید و مقاله شما در مورد آموزش سئو است. حال پیش خود فکر می‌کنید که خوب است یک نوشته دیگر نیز با آموزش سئو در سایت خودم ایجاد کنم و این کار را بارها تکرار کنید. چه اتفاقی می افتد؟ گوگل نمی‌داند کدام یک از این صفحات باید در نتایج قرار بگیرد و سایت شما جریمه محتوای تکراری می‌گیرد. یک بار دیگر تاکید می‌کنم برای هر یک از عبارت‌های کلیدی که قرار است سئو کنید صرفا یک محتوا و یک صفحه در سایت خود ایجاد کنید.

برای مطالعه بیشتر و آموزش سئو در اصفهان به سایت مهرداد صادقی مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 3,822