loading...
مطالب بروز
مهسا بازدید : 54 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

برای شروع طراحی وب‌سایت چه کارهایی باید کرد؟

از آنجایی که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید قطعا به طراحی وبسایت علاقه‌مند بوده و دوست دارید بدانید یک وبسایت چگونه ایجاد می‌شود، واگر هم به دنبال شرکتی بوده اید که طراحی سایت در اصفهان را انجام بدهد، به این نتیجه رسیده ایدکه هزینه‌ی طراحی یک سایت خوب بسیار بالاست.

شما می‌توانید به دلخواه خود سایت مورد نظرتان را راه‌اندازی کرده و شروع به کسب درآمد از آن کنید، ولی اگر خودتان مراحل ایجاد یک وبسایت را بدانید.

به جرئت می‌توان گفت اولین قدم برای شروع تجارت الکترونیک واقعی، داشتن یک وبسایت است. امروزه در کشور ما نیز تجارت الکترونیک به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مندند کسب‌و‌کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنند.

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

در این آموزش می‌خواهیم راه و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این کار به شما ارائه دهیم و قصد نداریم روش‌های برنامه‌نویسی را بیاموزیم و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، آموزش طراحی سایت در اصفهان پس از مطالعه‌ی این آموزش می‌توانید مسیر خود را یافته و به دنبال یادگیری تخصص‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک وبسایت بروید.

 

 

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

اموزش طراحی سایت در اصفهان

آموزش وردپرس در اصفهان


 

 

مهسا بازدید : 51 جمعه 09 اسفند 1398 نظرات (0)

خشک کن ميوه 

به دليل تقاضاي زياد مردم در زمينه مصرف ميوه خشک، شرکت هاي بسياري اقدام به ساخت دستگاه هاي مدرن خشک کن ميوه کرده اند. يکي از بهترين و با سابقه ترين شرکت هاي سازنده، شرکت زامنس (گروه صنعتي زاگرس ماشين سپاهان) واقع در شهر اصفهان است که با توليد دستگاه هايي با کيفيت و قيمتي کم نظير، کار آفرينان اين شاخه از کسب و کار را همراهي و تشويق کرده است.

 

 

 

 

 

 ساختار گرمايشي دستگاه هاي 

خشک کن ميوه 

منبع توليد گرما در خشک کن هاي ميوه و سبزيجات، انرژي حاصل از سوختن گاز مشعل است. با توجه به اين که بدنه اين دستگاه ها توسط پشم سنگ 5 سانتي متري با دانسيته 170 عايق بندي شده است، اتلاف گرما نزديک به صفر بوده و در نتيجه هم مصرف سوخت به شدت پايين آمده است و هم محيط کار گرم نخواهد شد.

مهسا بازدید : 46 یکشنبه 27 بهمن 1398 نظرات (0)

دستگاه تولید جوانه 

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه تولید جوانه  آشنا کنیم. اطلاعاتی در مورد خواص آنها در اختیار شما قرار دهیم و پیش زمینه ای در مورد تولید آن ها ایجاد کنیم تا شاید شما نیز از تولید کنندگان این محصول پربازده شوید و از یکی از مصرف کنندگان دستگاه تولید جوانه شرکت تولیدی زامنس باشید.

 

با توجه به تاکید موکد پزشکان بر کاهش مصرف گوشت قرمز جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به آن نظیر نقرس و... سوالی که به وجود می آید این است که پس برای جذب پروتئین مورد نیاز بدن چه باید کرد؟

خوشبختانه انواع لوبیا و به طور کلی حبوبات منبع غنی پروتئین میباشند و سرشار از فیبر بوده این درحالی است که مقدار چربی آنها بسیار اندک بوده و فاقد کلسترول مباشند بنابراین با مصرف لوبیا و به طورکلی حبوبات میتوان یک منبع مناسب برای جذب پروتئین مورد نیاز بدن فراهم کرد. 

 

ویژگی های دستگاه تولید جوانه :

در چین حدود 5000 سال پیش، برای برطرف کردن بسیاری از اختلالات گوارشی و درمان برخی از بیماری ها جوانه های خوراکی را تجویز میکرده اند.

کاپتان جیمیز کوک معروف در سال های دور با توجه به اینکه بیماری اسکوروی(بیماری ناشی از کمبود ویتامین C ) به تازگی شیوع پیدا کرده بوده، در خاطرات خود ذکر کرده که برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری به ملوان های خود، استفاده از لیمو ترش و انواع جوانه های خوراکی را پیشنهاد داده.

 

 

فواید جوانه های خوراکی

با توجه به اینکه جوانه های خوراکی ارزش تغذیه‌ای بالایی دارند، از کامل‌ترین مواد مغذی در بین غذاها به شمار می آیند. برای مثال جوانه لوبیا منبع کربوهیدرات، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، آووکادو، ریبوفلاوین، نیاسین و ویتامین C مباشد و این کربوهیدرات همانند کربوهیدرات موجود در هندوانه، ویتامین A همانند ویتامین A موجود در لیموترش، تیامین همانند تیامین سیب خشک، نیاسین همانند نیاسین موجود در موز و ویتامین C همانند ویتامین C موجود در توت جنگلی مبیاشد.

به طور کلی جوانه های خوراکی سرشار از ویتامین C، بتاکاروتن و فولاسین میباشند. علاوه بر این آزمایشات گویای آن بوده اند که جوانه های خوراکی برای جلوگیری از انواع سرطان‌ها از قوی‌ترین منبع آنتی‌اکسیدان‌ها میباشند.

 

حبوبات و غلات، به طور طبیعی دارای ارزش غذایی و مقدار ویتامین‌های بالایی مباشند و جوانه زدن دانه‌های آنها باعث افرایش میزان این منابع میشود. به عنوان مثال طبق بررسی های به عمل آمده میزان ویتامین A موجود در لوبیایی ای که جوانه‌زده ۵/۲ برابر لوبیای خشک است و این میزان ممکن است در بعضی از لوبیا‌ها به ۸ برابر نیز برسد.

 

 

 

 

 

مهسا بازدید : 52 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

بهترین آموزش برنامه نویسی اندروید در اصفهان کجاست ؟

یکی از سوالاتی که خیلی از اصفهانی های عزیز راجب اموزش برنامه نویسی اندروید در اصفهان میپرسند این است که بهترین آموزشگاه  اندروید در کجای اصفهان قرار دارد ؟

بهتر است بدانیم اصلا از کجا باید آموزش اندروید را شروع کنیم ؟

برای شروع اموزش اندروید در اصفهان لازم است حتما بین 20 تا 30 ساعت جاوا بیاموزید .

بعد از 30 ساعت آموزش جاوا وارد محیط اندروید استدیو می شوید و به خوبی می توانید یک پروژه اندروید را راه اندازی کنید .

اموزش اندروید اصفهان :

یکی از اموزشگاه هایی که به خوبی می تواند به شما اندروید را بیاموزد ، اموزشگاه اندروید اصفهان کاریزما است.

در این اموزشگاه برای شما از صفحه لپ تاپ و صدای استاد صدا ضبط می گردد و در پایان کلاس به شما تقدیم می شود .

هزینه این کلاس ها با مقایسه با بقیه جاها خیلی مناسب است

کلاس های اموزش اندروید اصفهان به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل می گرددند.

سر فصل این اموزش را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید و در صورتی که می خواهید در این کلاس ها ثبت نام کنید .

در زبان برنامه نویسی جاوا شما می توانید پروژه های سنگین و خاصی را پیاده سازی کنید . برای یادگیری برنامه نویسی اندروید اصفهان باید حدود 2 الی 3 سال تمرین کنید تا یک برنامه نویس خبره شوید .

 

آموزش برنامه نویسی اندروید در اصفهان 

منبع : karizmagp.com 

مهسا بازدید : 49 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

متغیر چیست ؟

ما وقتی میخوایم برنامه نویسی رو شروع کنیم، مثل این میمونه که میخواهیم آشپزی رو شروع کنیم !

ما هنگامی که می خواهیم آشپزی رو شروع کنیم، باید بدونیم ظرف و ظروفمون چیه ؟

قابلمه داریم ؟ لیوان داریم ؟

و بدونیم توی هر کدوم قراره چی بریزیم. برای مثال ما نمیتونیم در لیوان ماست بریزیم ! پس هر چیزی در آشپزی ظرف مخصوص به خودش رو داره .

خب توی آشپزی ما موادمون رشته و سبزی و … هست ، توی برنامه نویسی موادمون اطلاعات هستش :

دسته بندی اطلاعات در برنامه نویسی :

یک سری از اطلاعاتمون اعداد هستند که به دسته بندی های زیر تقسیم میشن :

  1. اعداد صحیح
  2. اعداد اعشاری

یک سری متن هستند و یک سری هم کارکتر  هستند .

برای شروع برنامه نویسی باید یاد بگیریم که اطلاعاتمون رو کجا ذخیره بکنیم :

در برخی از زبان های برنامه نویسی، مثل زبان برنامه نویسی php فرقی نمی کنه ظرف متغیرمون چیه، یعنی فرقی نمیکنه عدد صحیح میخواهیم در رم ذخیره کنیم یا عدد اعشاری !

ولی در زبان های جاوا و C این شکلی نیست .

باید ظرف متغیر خودمون رو مشخص کنیم .

یعنی من باید بگم می خواهم عدد صحیح ذخیره کنم . پس باید نوع چیزی رو که میخوایم مشخص کنیم .

اعداد صحیح در جاوا

برای اعداد صحیح 3 نوع داریم که می تونیم اطلاعاتمون که به صورت عدد صحیح هستند رو داخلش ذخیره کنیم . تفاوت اصلی این 3 نوع، میزان حافظه ای است که در رم اشغال می کند .

  1. نوع اول int : پرکاربرد ترین است که 4 بایت فضا رم را اشغال میکند، یعنی از منفی 2 میلیارد تا مثبت 2 میلیارد رو میشه در این نوع ذخیره کنیم .
  2.  نوع دوم Long :   هشت بایت اطلاعات ذخیره می کنید یعنی از منفی 9 ضربدر 10 به توان 18 تا مثبت 9 ضربدر 10 به توان 18 .
  3. نوع سوم Short : کاربرد خیلی کمی داره و از منفی 36000 تا مثبت 36000 را می تونه در خودش ذخیره کنه .
مهسا بازدید : 71 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

در حال حاضر بهترین شغل برای ورود به بازار کار در اصفهان (اموزش وردپرس در اصفهان) چیست ؟

با سلام امروز با یک مقاله جدید از کاریزما در خدمت شما هستیم

شاید براتون این سوال پیش امده یک شغل مناسب برای ورود به بازار کار در اصفهان چیست ؟

خب من مهرداد صادقی مدیر عامل شرکت کاریزما هستم و به شما دوره اموزش وردپرس در اصفهان را پیشنهاد میکنم

با دوره اموزش وردپرس اصفهان شما آماده دریافت پروژه از مشتریان خود خواهید شد و این موضوع به شما خیلی کمک خواهد کرد تا در دوران دانشجویی خود ، در زمان های بیکاری به در آمد مناسب برسید و به صورت فریلنسر کار کنید . یا حداقل با این دوره  (اموزش وردپرس در اصفهان)می توانید یک وب سایت برای خود اماده کنید و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید . ما در کاریزما تمامی این موارد را به شما اموزش خواهیم داد .

جهت ثبت نام روی این لینک کلیک کنید .

اموزش وردپرس در اصفهان

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 893
  • بازدید کلی : 3,825